Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

H Αυστραλία υποκλίθηκε στους Εύζωνες!! (ΦΩΤΟ)

unnamed (1)
Μέλη της Προεδρικής Φρουράς παραβρέθηκαν στην εορτή μνήμης των Αnzacs, στη διάσημη παραλία του Bondi, παρουσία του Γενικού Προξένου της Ελλάδος στο Σίδνεϊ, Χρήστου Καρρά.
Η τελετή ξεκίνησε στις 6 το πρωί, παρουσία πολιτικών προσώπων, επισήμων και άνω των 20,000 θεατών που κατέκλυσαν την παραλία να δουν τη συγκινητική τελετή που γίνεται κάθε χρόνο, ως φόρος τιμής, στους χιλιάδες Αυστραλούς και Νεοζηλανδούς στρατιώτες που υπηρέτησαν την πατρίδα τους και πέθαναν σε πολέμους και ειρηνευτικές επιχειρήσεις.
Ο Γενικός Πρόξενος της Ελλάδος στο Σίδνεϊ, Χρήστος Καρράς, κατέθεσε στεφάνι στο μνημείο των Αnzacs στο Bondi συνοδευόμενος από δύο εύζωνες, μέλη της Προεδρικής Φρουράς.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.