Σύμφωνα με πληροφορίες λοιπόν ο Βασίλης Χιώτης, διευθυντής του Θέμα 104.6 έχει ήδη υποβάλει την παραίτησή του στην ιδιοκτησία του σταθμού. Προς το παρόν δεν ξέρουμε τους λόγους, αλλά κρίνοντας από τη στασιμότητα που παρατηρούμε στησυχνότητα μάλλον καταλαβαίνουμε ποιοι είναι αυτοί.
Ο Χιώτης είναι η αλήθεια πως ξέρει από ραδιόφωνο. Η θητεία του στο Βήμα 99.5 το αποδεικνύει, αυτός ήταν που έφτιαξε ένα πραγματικά καλό ειδησεογραφικόραδιόφωνο με τις απαραίτητες ισορροπίες (πολιτικές, μουσικές κ.ά.). Ενα ραδιόφωνο στέρεο και δυναμικό, με πολιτικές αιχμές αλλά και πολιτισμό. Και, πάνω απ΄ όλα, με ανθρώπους του ραδιοφώνου. Και ήταν αυτός, υπενθυμίζουμε, που δήλωσε παραίτηση όταν ο Σταύρος Ψυχάρης σκόπευε να προχωρήσει σε απολύσεις.
Αν επαληθευτούν τελικά οι πληροφορίες ότι παραιτήθηκε (και αυτός δεν αλλάζει εύκολα αποφάσεις), είναι προφανές πως κάπου θα στόμωσε το πράγμα στο σταθμό.Και μάλιστα ενώ βρίσκεται μόλις στο ξεκίνημά του. Σαν αυτοκτονικός ιδεασμός μοιάζει για το σταθμό... Εκτός κι αν θέλουν να το πάνε αλλού. Θα δείξει το επόμενο διάστημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.