Συγκεκριμένα, η EuroLeague ανακοίνωσε πως θα χορηγήσει wild card με ισχύ δύο ετών στην Μπάγερν Μονάχου, η οποία θα πάρει μέρος στο πρωτάθλημα της σεζόν 2019/20 και σε εκείνο της περιόδου 2020/21. Το δεύτερο νέο μέλος θα είναι η Βιλερμπάν, η οποία προσπαθεί να εξασφαλίσει τα minimum κριτήρια (π.χ. χωρητικότητα γηπέδου) ώστε να γυρίσει στην elite της Ευρώπης από το φθινόπωρο του 2019, μαζί με την Μπάγερν Μονάχου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.