Τρίτη 17 Απριλίου 2018

Νέα πειθαρχική διαδικασία η EuroLeague κατά του Δημήτρη Γιαννακόπουλου

Γιαννακόπουλος

Τη στιγμή που παράγοντες ομάδων της EuroLeague τονίζουν πώς ο Παναθηναϊκός δεν πρέπει ν' αποχωρήσει για την FIBA, ξεκίνησε νέα πειθαρχική διαδικασία κατά του Δημήτρη Γιαννακόπουλου.

Λίγο πριν από το τζάμπολ στα playoffs της EuroLeague κι ενώ ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έχει ανακοινώσει πώς ο Παναθηναϊκός Superfoods θα κινήσει τις διαδικασίες για ν' αποχωρήσει η ομάδα του για την FIBA, ξεκίνησε νέα πειθαρχική διαδικασία κατά του ιδιοκτήτη της πράσινης ΚΑΕ.
Αυτή αφορά δύο posts του Δημήτρη Γιαννακόπουλου μετά την συνεδρίαση των μετόχων που πραγματοποιήθηκε στη Μαδρίτη, γεγονός που το έχουν χαρακτηρίσει σοβαρό παράπτωμα και μένει να δούμε πού θα καταλήξει.
Παρά το γεγονός πώς υπήρξαν παράγοντες ομάδων της διοργάνωσης που τόνισαν πώς οι "πράσινοι" πρέπει να παραμείνουν, με την στάση της η EuroLeague δείχνει να έχει διαφορετική άποψη. Η κόντρα ανάμεσα στις δύο πλευρές συνεχίζεται με τον ίδιο ρυθμό χωρίς να πέφτουν οι τόνοι πριν από τα κρίσιμα παιχνίδια που θα κρίνουν την είσοδο στο Final Four.
Αυτό έχει ως συνέπεια να μένουμε στο ίδιο έργο θεατές αναφορικά με τις ποινές που επιβάλλονται στον Γιαννακόπουλο ενώ ο Παναθηναϊκός έχει κληθεί να πληρώσει μεγάλα πρόστιμα μέχρι τώρα. Όπως γίνεται αντιληπτό μετά από αυτό την εξέλιξη είναι περιττό ν' αναφέρουμε πώς ο Τζόρντι Μπερτομέου είναι "κόκκινο πανί" για την ομάδα του "τριφυλλιού", κάτι το οποίο μετά τις τελευταίες εξελίξεις δεν φαίνεται ν' αλλάζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.