Μήνυμα στην Ελλάδα ότι οι μεταρρυθμίσεις θα πρέπει να συνεχιστούν και μετά το τέλος του προγράμματος έστειλε το Eurogroup όπως ανακοίνωσε ο Πιερ Μοσκοβισί στη συνέντευξη τύπου μετά τη λήξη της συνεδρίασης των υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης στη Σόφια.
«Η εφαρμογή πρέπει να συνεχιστεί μετά το πρόγραμμα και γι' αυτό χρειαζόμαστε έναν μηχανισμό παρακολούθησης. Χρειαζόμαστε υγιείς δημοσιονομικές επιλογές γιατί αυτό είναι σημαντικό σημείο εμπιστοσύνης από τις αγορές» είπε ο Ευρωπαίος Επίτροπος Οικονομικών Υποθέσεων.
«Αυτός ο μηχανισμός δεν πρέπει και δεν μπορεί να είναι τέταρτο πρόγραμμα ή επέκταση του προγράμματος. Σε αυτό είμαστε όλοι σε συμφωνία ότι τέλος είναι η 21η Ιουνίου» πρόσθεσε. «Ζητάμε να εφαρμοστούν οι μεταρρυθμίσεις και πριν και μετά το πρόγραμμα» είπε ο Ευρωπαίος επίτροπος.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/782563/eurogroup-i-efarmogi-ton-metarruthmiseon-prepei-na-sunehistei-meta-to-programma/
«Η εφαρμογή πρέπει να συνεχιστεί μετά το πρόγραμμα και γι' αυτό χρειαζόμαστε έναν μηχανισμό παρακολούθησης. Χρειαζόμαστε υγιείς δημοσιονομικές επιλογές γιατί αυτό είναι σημαντικό σημείο εμπιστοσύνης από τις αγορές» είπε ο Ευρωπαίος Επίτροπος Οικονομικών Υποθέσεων.
«Αυτός ο μηχανισμός δεν πρέπει και δεν μπορεί να είναι τέταρτο πρόγραμμα ή επέκταση του προγράμματος. Σε αυτό είμαστε όλοι σε συμφωνία ότι τέλος είναι η 21η Ιουνίου» πρόσθεσε. «Ζητάμε να εφαρμοστούν οι μεταρρυθμίσεις και πριν και μετά το πρόγραμμα» είπε ο Ευρωπαίος επίτροπος.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/782563/eurogroup-i-efarmogi-ton-metarruthmiseon-prepei-na-sunehistei-meta-to-programma/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.