Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Eντολή: Χωρίς κινητά στον στρατό για μία εβδομάδα (Έγγραφο)

Eντολή: Χωρίς κινητά στον στρατό για μία εβδομάδα (Έγγραφο) - Media
Μόνο με υπηρεσιακά μέσα πραγματοποιούνται οι επικοινωνίες στον Στρατό Ξηράς αυτή την εβδομάδα καθώς ύστερα από σχετική εντολή της στρατιωτικής ηγεσίας τα στελέχη του Σώματος έχουν απενεργοποιήσει τα κινητά τηλέφωνά τους
Πρόκειται για δράση, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στις Ενοπλες Δυνάμεις και βρίσκεται σε εξέλιξη από την περασμένη Δευτέρα, με στόχο την εξοικείωση του στρατιωτικού προσωπικού με την χρήση των υπηρεσιακών μέσων, που εξασφαλίζουν ασφαλείς επικοινωνίες και όχι των κινητών τηλεφώνων, που είναι ευάλωτα σε υποκλοπές.
Σύμφωνα με υπηρεσιακό έγγραφο, που παρουσιάζει η ιστοσελίδα armyvoice.gr, την τρέχουσα εβδομάδα 16-20 Απριλίου 2018 υλοποιείται η δράση, “Εβδομάδα χωρίς κινητά”. Η δράση αυτή λαμβάνει χώρα μετά τη σύλληψη των δύο Ελλήνων στρατιωτικών στις Καστανιές και το “ξεσκόνισμα” των κινητών τους από τις τουρκικές αρχές και εντάσσεται στο πλαίσιο ετοιμότητας των Ενόπλων Δυνάμεων λόγω της κλιμακούμενης τουρκικές προκλητικότητας.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.