Μόνο με υπηρεσιακά μέσα πραγματοποιούνται οι επικοινωνίες στον Στρατό Ξηράς αυτή την εβδομάδα καθώς ύστερα από σχετική εντολή της στρατιωτικής ηγεσίας τα στελέχη του Σώματος έχουν απενεργοποιήσει τα κινητά τηλέφωνά τους
Πρόκειται για δράση, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στις Ενοπλες Δυνάμεις και βρίσκεται σε εξέλιξη από την περασμένη Δευτέρα, με στόχο την εξοικείωση του στρατιωτικού προσωπικού με την χρήση των υπηρεσιακών μέσων, που εξασφαλίζουν ασφαλείς επικοινωνίες και όχι των κινητών τηλεφώνων, που είναι ευάλωτα σε υποκλοπές.
Σύμφωνα με υπηρεσιακό έγγραφο, που παρουσιάζει η ιστοσελίδα armyvoice.gr, την τρέχουσα εβδομάδα 16-20 Απριλίου 2018 υλοποιείται η δράση, “Εβδομάδα χωρίς κινητά”. Η δράση αυτή λαμβάνει χώρα μετά τη σύλληψη των δύο Ελλήνων στρατιωτικών στις Καστανιές και το “ξεσκόνισμα” των κινητών τους από τις τουρκικές αρχές και εντάσσεται στο πλαίσιο ετοιμότητας των Ενόπλων Δυνάμεων λόγω της κλιμακούμενης τουρκικές προκλητικότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.