Η ισπανική εφημερίδα «AS» αποκαλύπτει τα χρήματα που έβαλαν στα ταμεία τους οι ομάδες που συμμετέχουν στο Τσάμπιονς Λιγκ της σεζόν 2017-2018, με τον Ολυμπιακό να λαμβάνει ένα άκρως ικανοποιητικό ποσό.
Το σχετικό δημοσίευμα των Ισπανών παρουσιάζει αναλυτικά τα χρήματα που εισέπραξαν οι ομάδες που έλαβαν μέρος στην κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση, με τους "ερυθρόλευκους" να παίρνουν 30.200.000 ευρώ!
Πρόκειται για έσοδα που προκύπτουν τόσο από την παρουσία κάθε ομάδας (η ελληνική ομάδα πριμοδοτείται στη συγκεκριμένη περίπτωση για την συμμετοχή της και για την ισοπαλία που πήρε στο «Καραϊσκάκης» από τη Μπαρτσελόνα), όσο και από το market pool, δηλαδή από τα τηλεοπτικά δικαιώματα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της «AS», ο Ολυμπιακός είναι στην 27η θέση ανάμεσα στις 32 ομάδες που πήραν μέρος στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ φέτος.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.