Με τους Celtics να προηγούνται με 84-79 και να έχουν την μπάλα στην κατοχή τους, οι Bucks φάνηκε να παίζουν την τέλεια άμυνα, αφού όταν ο Al Horford των "Κελτών" πήρε την μπάλα στα χέρια και προσπάθησε να σουτάρει ήταν ξεκάθαρο ότι η επίθεση της ομάδας του είχε ολοκληρωθεί. Όπως φαίνεται ωστόσο αυτό το γεγονός δεν ήταν το ίδιο ξεκάθαρο για τους διαιτητές, οι οποίοι δεν καταλόγισαν την παράβαση, παρά άφησαν το παιχνίδι να συνεχιστεί, προς έκπληξη των Bucks!
Χαρακτηριστικό της σιγουριάς του Milwaukee ότι η φάση είχε τελειώσει είναι το γεγονός ότι οι παίκτες της ομάδας "πάγωσαν" στις θέσεις τους, περιμένοντας απλώς να πάρουν την μπάλα. Δεν συνέβη όμως το ίδιο με τον Sami Ojeleye των Celtics, ο οποίος διεκδίκησε το ριμπάουντ, με την μπάλα να καταλήγει στα χέρια του Terry Rozier, ο οποίος κέρδισε με την σειρά του φάουλ από τον Thon Maker. Ακολούθησαν λίγα δευτερόλεπτα που οι Bucks διαμαρτυρήθηκαν για την φάση, χωρίς αντίκρυσμα όμως, με τους διαιτητές να μην μπορούν να δουν την φάση σε replay. Ο λόγος; Ο κανονισμός αναφέρει ότι μπορούν να εξετάσουν αν ένα σουτ ήταν εκπρόθεσμο μόνο αν είναι εύστοχο!
Αξίζει να αναφερθεί ότι θεωρητικά οι Celtics δεν είχαν κάποιο κέρδος από αυτή τη φάση, αφού αστόχησαν στην επόμενη επίθεσή τους. Το πραγματικό τους κέρδος πάντως ήταν ότι λόγω αυτής της φάσης κύλησαν στην επόμενη επίθεσή τους άλλα 23 δευτερόλεπτα, κάνοντας πιο δύσκολη μία πιθανή ανατροπή των Bucks.
Δείτε το VIDEO με το περίεργο περιστατικό:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.