Πέμπτη 5 Απριλίου 2018

Ντουράντ: «Αν εγώ και ο Χάρντεν δεν είχαμε φύγει από τους Θάντερ…»

Γουέστμπρουκ Χάρντεν Ντουράντ
Την άποψη πως αν ο ίδιος και ο Τζέιμς Χάρντεν παρέμεναν στους Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ, δε θα ήταν σε θέση να κατακτήσουν το βραβείο του MVP, εξέφρασε ο Κέβιν Ντουράντ.
Η «μαγική» τριάδα που συνέθεταν οι Ντουράντ-Xάρντεν-Γουέστμπρουκ έσπασε το 2012, όταν ο «μούσιας» αποχώρησε μέσω ανταλλαγής με προορισμό το Χιούστον, ενώ τέσσερα χρόνια αργότερα ο «KD» έφυγε σαν ελεύθερος επιλέγοντας να μετακομίσει στο Όκλαντ.
«Δεν πιστεύω ότι θα μπορούσαμε όλοι μας να γίνουμε MVP. Είναι προφανές αυτό. Έτσι είναι το μπάσκετ. Ο Τζέιμς (σ.σ. Χάρντεν) είναι ο MVP γιατί έχει την μπάλα στα χέρια του την περισσότερη ώρα και μπορεί να δημιουργήσει για τους υπόλοιπους», ανέφερε ο 29χρονος άσος των «πολεμιστών».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.