Αφού η Βενεζουέλα "στράγγιξε" την περιουσία του λαού της, εκτοξεύοντας τον πληθωρισμό σημείο που το εθνικό της νόμισμα μπόλιβαρ να μην αξίζει ούτε το... χάρτι που απαιτείται για να τυπωθεί, τώρα βάζει "χέρι" και στο χρυσό της.
Η Βενεζουέλα, η Γερμανία, η Αυστρία και οι Κάτω Χώρες είναι μερικές από τις 11 χώρες που επαναπάτρισαν σημαντικό μέρος από τα αποθέματα χρυσού τους που φύλαγαν στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες τα τελευταία χρόνια.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/781338/reustopoiei-to-hruso-tis-i-venezouela-sta-hnaria-tis-kai-i-tourkia/
Η Βενεζουέλα, η Γερμανία, η Αυστρία και οι Κάτω Χώρες είναι μερικές από τις 11 χώρες που επαναπάτρισαν σημαντικό μέρος από τα αποθέματα χρυσού τους που φύλαγαν στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες τα τελευταία χρόνια.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/781338/reustopoiei-to-hruso-tis-i-venezouela-sta-hnaria-tis-kai-i-tourkia/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.