Μετά την «καμπάνα» από το Πειθαρχικό όργανο της Superleague για όσα συνέβησαν στο ντέρμπι του ΠΑΟΚ με την ΑΕΚ (-3 βαθμούς φέτος, -2 για του χρόνου, 3 αγωνιστικές κεκλεισμένων, 3 χρόνια στον Σαββίδη, 3 μήνες στον Μίχελ), οι Θεσσαλονικείς κατέθεσαν έφεση την περασμένη Δευτέρα, η οποία ορίστηκε να εκδικαστεί την Τετάρτη του Πάσχα (11/4).
Παράλληλα την επόμενη μέρα θα εκδικαστεί η προσφυγή του Ολυμπιακού στο Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ για την αφαίρεση των τριών βαθμών από το ντέρμπι με την ΑΕΚ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.