Όπως ενημέρωσε ο ισπανικός σύλλογος, ο Μπρουκς πήρε εξιτήριο από το Νοσοκομείο και πλέον είναι καλά στην υγεία του. Λίγο αργότερα μάλιστα ο Αμερικανός φόργουορντ ευχαρίστησε τον κόσμο για την στήριξή του μέσω twitter, γράφοντας "εγώ και η οικογένειά μου σας ευχαριστώ για τις σκέψεις και τις προσευχές σας, τις εκτιμάμε πολύ. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου και το τεχνικό επιτελείο για την φροντίδα που μου παρείχαν, όπως και τους παίκτες και το τεχνικό επιτελείο της Βαλένθια. Ήταν μία τρομακτική στιγμή, αλλά είμαι καλά. #ευλογημένος".
Προς το παρόν η Μάλαγα δεν έχει ενημερώσει αν και πότε θα επιστρέψει στην δράση ο Αμερικανός φόργουορντ την φετινή σεζόν.
Δείτε το tweet της ισπανικής ομάδας, αλλά και του Αμερικανού:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.