Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Ενισχύεται η μοριοδότηση των μεταπτυχιακών - Σχέδιο νόμου στη Βουλή


Υπ΄όψιν για υποψήφιους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου...
Σύμφωνα με την διάταξη που εξετάζει η Βουλή, ως Συντονιστές Εκπαιδευτικού έργου επιλέγονται εκπαιδευτικοί των οικείων κλάδων με δωδεκαετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες για δέκα τουλάχιστον έτη και οι οποίοι διαθέτουν γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2, η οποία τεκμαίρεται για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων για τους οποίους η γνώση ξένης γλώσσας αποτελεί προσόν διορισμού.

Τι ισχύει με την μοριοδότηση - Πώς ενισχύονται τα μεταπτυχιακά
Σύμφωνα πάντα με την διαβούλευση του κειμένου που εξετάζει η Βουλή, διαπιστώνεται:

Το Μεταπτυχιακό πήγε στα 4 μόρια από τα 3,5
Το δεύτερο πτυχίο στα ΑΕΙ πλέον δεν έχει τους περιορισμούς που αναφέρονταν στο αρχικό κείμενο δλδ πριν την υπαγωγή τους στην ανώτατη εκπαίδευση
Το δεύτερο μεταπτυχιακό στα 2 μόρια από τα 1,5
Mια σημαντική αλλαγή, από την διαβούλευση στο τελικό σχέδιο νόμου

Ενώ αρχικά η κατοχή περισσότερων του ενός μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών αξιολογήθηκε κατ’ ανώτατο όριο με 5 μονάδες και στην περίπτωση αυτή δεν μοριοδοτείται η κατοχή τίτλου διδασκαλείου εκπαίδευσης, στο νομοσχέδιο προτείνεται η σωρευτική κατοχή τίτλων σπουδών των υποπεριπτ. ββ΄ έως και εε΄ να αξιολογείται κατ’ ανώτατο όριο με 6 μονάδες.





Περισσότερα στο https://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2018/04/blog-post_8639.html

http://www.alfavita.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.