Χιλιάδες Ιρακινοί διαδήλωσαν σήμερα σε πόλεις του Ιράκ για να διαμαρτυρηθούν για τα αεροπορικά πλήγματα που διεξήγαγαν οι ΗΠΑ, η Βρετανία και η Γαλλία εναντίον της Συρίας, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του σιίτη ηγέτη Μοκτάντα Σαντρ, ενώ ορισμένοι διαδηλωτές έβαλαν φωτιά στην αμερικανική σημαία.
«Σταματήστε να καταστρέφετε τη Συρία όπως καταστρέψατε τη χώρα σας» φώναζε το πλήθος που συγκεντρώθηκε στην πλατεία Ταχρίρ στο κέντρο της Βαγδάτης, δεκαπέντε χρόνια μετά την εισβολή των ΗΠΑ στο Ιράκ και την μετέπειτα ανατροπή του καθεστώτος του Σαντάμ Χουσείν, όπως μετέδωσαν φωτορεπόρτερ του Γαλλικού Πρακτορείου.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/778943/irak-diadilotes-ekapsan-amerikanikes-simaies-gia-ta-aeroporika-pligmata-sti-suria/
«Σταματήστε να καταστρέφετε τη Συρία όπως καταστρέψατε τη χώρα σας» φώναζε το πλήθος που συγκεντρώθηκε στην πλατεία Ταχρίρ στο κέντρο της Βαγδάτης, δεκαπέντε χρόνια μετά την εισβολή των ΗΠΑ στο Ιράκ και την μετέπειτα ανατροπή του καθεστώτος του Σαντάμ Χουσείν, όπως μετέδωσαν φωτορεπόρτερ του Γαλλικού Πρακτορείου.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/778943/irak-diadilotes-ekapsan-amerikanikes-simaies-gia-ta-aeroporika-pligmata-sti-suria/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.