Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο εκνευρίστηκε μετά τον καταλογισμό του 6ου του φάουλ στον αγώνα με τους Nuggets, με αποτέλεσμα να βρίσει έναν διαιτητή και να αποβληθεί από τον πάγκο των Bucks.
Τα νεύρα ήταν... τεντωμένα στον αγώνα των Bucks με τους Nuggets (νίκη των δεύτερων με 128-125). Με το παιχνίδι να βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο χρεώθηκε με επιθετικό φάουλ πάνω στον Nikola Jokic. Αυτό όμως δεν του άρεσε και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ήταν το 6ο του φάουλ είχε ως αποτέλεσμα να ξεσπάσει στον διαιτητή που του χρέωσε το φάουλ και, μοιραία, να αποβληθεί!
Loading ad
Ξέροντας ότι δεν μπορεί να βοηθήσει άλλο την ομάδα του, ο Γιάννης άρχισε να βρίζει τον διαιτητή, προφανώς έχοντας στο νου του και κάποια προηγούμενα σφυρίγματα εναντίον του. Αυτό το ξέσπασμα όμως οδήγησε και στην αποβολή του.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.