Σε άπταιστα ελληνικά (προφανώς με τη βοήθεια μεταφραστή), ισπανικά και αγγλικά έκανε την πρώτη του δήλωση ως προπονητής του Ολυμπιακού ο Πέδρο Μαρτίνς. Λίγο μετά την ανακοίνωση των «ερυθρόλευκων», ο Πορτογάλος τεχνικός έστειλε το δικό του μήνυμα στους οπαδούς του συλλόγου μέσω Twitter, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «ΘΡΥΛΟΣ! Είμαι πολύ υπερήφανος που θα ανήκω πλέον στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ. Είναι μεγάλη τιμή να εκπροσωπείς ένα τέτοιο καταπληκτικό κλαμπ, με τόσο παθιασμένους φιλάθλους! Καιρός να αρχίσουμε να προετοιμαζόμαστε για το 18/19 με ένα καθαρό σκοπό: Να νικήσουμε! #weareolympiacos». Μάλιστα, στην ανάρτησή απάντησε η επίσημη σελίδα της ΠΑΕ Ολυμπιακός, καλωσορίζοντάς τον.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.