Οι σχέσεις της Ρωσίας με τη Δύση είναι σήμερα χειρότερες από αυτές που ήσαν την εποχή του «ψυχρού πολέμου», επειδή τότε λειτουργούσαν δίαυλοι επικοινωνίας μεταξύ των δύο πλευρών και δεν υπήρχε η αρρώστια της ρωσοφοβίας. Την δήλωση αυτή έκανε ο ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ σε συνέντευξη του στο βρετανικό δίκτυο BBC , απόσπασμα της οποίας δημοσιεύθηκε σήμερα.
«Νομίζω ότι είναι χειρότερες ( οι σχέσεις Ρωσίας –Δύσης-σ. TASS). Επειδή την εποχή του ψυχρού πολέμου υπήρχαν δίαυλοι επικοινωνίας. Και δεν υπήρχε τέτοια ασθένεια ρωσοφοβίας, η οποία μοιάζει με απόπειρα γενοκτονίας μέσω κυρώσεων», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ρώσος υπουργός Εξωτερικών.
Παράλληλα στην συνέντευξη του ο Σεργκέι Λαβρόφ εξέφρασε την ελπίδα ότι ο κόσμος στην Δύση , περιλαμβανομένων και εκείνων που βρίσκονται στην εξουσία, θα αντιληφθεί τους κινδύνους που εγκυμονεί αυτή η κατάσταση.
Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/779153/lavrof-oi-sheseis-moshas-dusis-einai-heiroteres-ap-oti-kata-ton-psuhro-polemo/
«Νομίζω ότι είναι χειρότερες ( οι σχέσεις Ρωσίας –Δύσης-σ. TASS). Επειδή την εποχή του ψυχρού πολέμου υπήρχαν δίαυλοι επικοινωνίας. Και δεν υπήρχε τέτοια ασθένεια ρωσοφοβίας, η οποία μοιάζει με απόπειρα γενοκτονίας μέσω κυρώσεων», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ρώσος υπουργός Εξωτερικών.
Παράλληλα στην συνέντευξη του ο Σεργκέι Λαβρόφ εξέφρασε την ελπίδα ότι ο κόσμος στην Δύση , περιλαμβανομένων και εκείνων που βρίσκονται στην εξουσία, θα αντιληφθεί τους κινδύνους που εγκυμονεί αυτή η κατάσταση.
Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/779153/lavrof-oi-sheseis-moshas-dusis-einai-heiroteres-ap-oti-kata-ton-psuhro-polemo/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.