Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Το καλοκαίρι ήρθε για την Αγγελική Δαλιάνη! Η φωτογραφία με μαγιό και κορμί λαμπάδα που κόβει την ανάσα!

Το καλοκαίρι ήρθε για την Αγγελική Δαλιάνη! Η φωτογραφία με μαγιό και κορμί λαμπάδα που κόβει την ανάσα!

Λίγο μετά την γέννηση του δεύτερου μωρού της...

Το καλοκαίρι ήρθε για την Αγγελική Δαλιάνη που ποζάρει με μαγιό λίγο μετά την γέννηση του δεύτερου παιδιού της και κόβει την ανάσα με τις αναλογίες της!
Η Αγγελική Δαλιάνη περιμένει πως και πώς να ξαναβάλει το μπικίνι της και να βουτήξει στη θάλασσα αφού ο καιρός... το επιτρέπει! Διαβάστε παρακάτω...
Η ίδια αλλά και ο σύζυγός της, Μάνος Παπαγιάννης πέρασαν δύσκολες στιγμές και έχουν ανάγκη να φορτίσουν τις μπαταρίες τους ενόψει της σεζόν που τελειώνει! Η Αγγελική λοιπόν ανέβασε φωτογραφία στο Instagram με το μπικίνι της χωρίς να διευκρινίζει αν είναι φετινή ή περσινή!Όπως και να έχει πάντως είναι... κορμάρα!
Δείτε την σχετική φωτογραφία:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.