Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

Μενού με συμβολισμό στο γεύμα των ηγετών Βόρειας και Νότιας Κορέας

«Το χωριό της ειρήνης», το Πανμουντζόμ, στη μεθόριο μεταξύ των δύο κορεατικών κρατών, με τα χαρακτηριστικά γαλάζια κτίριά του και την ιστορία των λιποταξιών, της έντασης και των φόνων, επέλεξαν οι ηγέτες για τη διεξαγωγή της πρώτης συνόδου κορυφής μεταξύ Βόρειας και Νότιας Κορέας.

Στο πλαίσιο συμφιλίωσης των δύο κρατών φαίνεται ότι θα κινηθεί και το μενού των ηγετών, το οποίο θα περιλαμβάνει φαγητά που θα είναι οικεία και στις δύο πλευρές.


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/782541/to-menou-olo-sumvolismo-ton-igeton-voreias-kai-notias-koreas/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.