Κυριακή 8 Απριλίου 2018

Έτσι πέρασε το Πάσχα ο Πρίντεζης



Ο Γιώργος Πρίντεζης πέρασε την Κυριακή του Πάσχα μαζί με την οικογένειά του και κοντινά του πρόσωπα και δεν παρέλειψε να στείλει τις ευχές του.

Ο Γιώργος Πρίντεζης είχε την ευκαιρία να περάσει μερικές ξένοιαστες στιγμές, καθώς γιόρτασε το Πάσχα μαζί με την οικογένεια και φίλους του. Ο (υπ)αρχηγός του Ολυμπιακού μάλιστα δεν ξέχασε και τους διαδικτυακούς του ακόλουθους, καθώς μέσω Instagram ευχήθηκε "καλό Πάσχα με υγεία σ' όλους!!!".
Δείτε την ανάρτηση του Γιώργου Πρίντεζη:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.