Δευτέρα 16 Απριλίου 2018

Συγγνώμη από Φωκά για τα συνθήματα – Η επιστολή στον Βούτση


Επιστολή στον Πρόεδρο της Βουλής, Νίκο Βούτση στην οποία ζητάει συγγνώμη κατόπιν εορτής σχετικά με τα συνθήματα που φώναξε στο πλαίσιο του συλλαλητηρίου των οπαδών του ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη, το περασμένο Σάββατο, απέστειλε ο Αριστείδης Φωκάς.
Ο σάλος που προκλήθηκε από τη συμμετοχή του βουλευτή της Ένωσης Κεντρώων στο συλλαλητήριο και στα υβριστικά συνθήματα, τέθηκε ως ζήτημα και στη σύσκεψη των Προέδρων της Βουλής, με τον Φωκά να στέλνει επιστολή στον Νίκο Βούτση, προκειμένου να επανορθώσει, αφού βέβαια είχε κάνει μία σειρά τηλεοπτικών εμφανίσεων, όπου λίγο πολύ εμφανίστηκε στο ίδιο μήκος κύματος.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.