Να μου φέρουν έναν δημόσιο υπάλληλο που έχει προσληφθεί εκτός διαδικασιών ΑΣΕΠ, ζητά η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη, σε συνέντευξη της στην εφημερίδα "Νέα Σελίδα" απαντώντας στον "άκρατο λαϊκισμό και τα fake news", της αντιπολίτευσης που μιλούν για κομματικοποίηση του Δημοσίου.
"Όχι μόνο δεν δημιουργούμε ένα νέο κομματικό κράτος, αντίθετα το αποκομματικοποιούμε" τονίζει η υπουργός. Στην "κοπτοραπτική των μαθηματικών της ΝΔ" περί προσλήψεων 21.000 μονίμων και 15.000 συμβασιούχων, κατά την τελευταία 3ετία, η υπουργός αντιπαραθέτει τα επίσημα στοιχεία της "Απογραφής" σύμφωνα με τα οποία: το Δεκέμβριο του 2014 το τακτικό προσωπικό του δημοσίου ήταν 579.332 άτομα και τον Δεκέμβριο του 2017 ήταν 566.861 άτομα.
Σχετικά με τον θόρυβο που γίνεται για τις τοποθετήσεις γραμματέων στα υπουργεία, η κ. Γεροβασίλη προτάσσει το πλαίσιο της διαφάνειας και αξιοκρατίας που καθιερώθηκε για την επιλογή των νέων διοικητικών γραμματέων με τις ανοιχτές προκηρύξεις, τονίζοντας "προχωρούμε απρόσκοπτα στην αποκομματικοποίηση της Δημόσια Διοίκησης".
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/266734/gerovasili-ferte-moy-enan-dimosio-ypallilo-poy-ehei-proslifthei-ektos-diadikasion
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.