Η Ελλάδα χρειάζεται νέα συμφωνία με τις κυβερνήσεις – πιστωτές της ευρωζώνης μετά την έξοδο από τo πρόγραμμα διάσωσής της στις 20 Αυγούστου
Τα γυρίζει πάλι ο Μοσκοβισί. Μεταμνημονιακή συμφωνία ναι, νέο πρόγραμμα όχι: το σχήμα αυτό προτάσσει ο Πιερ Μοσκοβισί στην ομιλία του, που θα εκφωνήσει στο Peterson Institute of International Affairs στην Ουάσιγκτον, όπως σημειώνεται σε ρεπορτάζ των Reuters/NY Times.
Συγκεκριμένα,«θα χρειαστεί να προχωρήσουμε σε μια μεταμνημονιακή συμφωνία που θα υποστηρίζει τη συνέχιση της εφαρμογής των μεταρρυθμίσεων για τα επόμενα χρόνια, καθώς και για την επιδίωξη υγιών δημοσιονομικών πολιτικών – αλλά δεν πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα που αποκρύπτεται», υποστηρίζει χαρακτηριστικά ο Επίτροπος Οικονομικών της Ε.Ε.
Σύμφωνα με την προσέγγισή του, η Ελλάδα χρειάζεται νέα συμφωνία με τις κυβερνήσεις -πιστωτές της ευρωζώνης μετά την έξοδο από τo πρόγραμμα διάσωσής της στις 20 Αυγούστου, ώστε να διασφαλίσει ότι οι μεταρρυθμίσεις θα συνεχίσουν να εφαρμόζονται και θα διατηρηθεί η δημοσιονομική πειθαρχία.
Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=77952
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.