«Το κλειδί για επίλυση του ονοματολογικού είναι ο ρεαλισμός, ο πραγματισμός και η αντίληψη ότι πρέπει να κάνουμε συμβιβασμούς, όχι σάπιους, αλλά συμβιβασμούς που θα κερδίσουν και οι δυο πλευρές».
Αυτό τόνισε ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς, ερωτηθείς για το θέμα της ΠΓΔΜ, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου με τον Σέρβο ομόλογό του και αντιπρόεδρος της κυβέρνησης του Βελιγραδίου, Ίβιτσα Ντάτσιτς.
«Και συμβιβασμός σημαίνει ότι και οι δύο πλευρές πρέπει να αντιληφθούν πως δεν μπορούν να τα πάρουν όλα, ότι και οι δυο πλευρές θα πρέπει να έχουν κέρδη. Ελπίζω να έχει γίνει αυτό κατανοητό από όλες τις πλευρές της διαπραγμάτευσης και να έχουμε θετικές εξελίξεις», είπε ο Ελληνας ΥΠΕΞ.
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=673803&catID=1
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.