Τρίτη 17 Απριλίου 2018

Και ξαφνικά… ελπίδες να παίξει στα πλέι-οφ ο ΝτεΜάρκους Κάζινς!



Υπαρκτές είναι οι ελπίδες επιστροφής του σέντερ των Νιου Ορλίνς Πέλικανς, ΝτεΜάρκους Κάζινς, στα παρκέ κατά τη διάρκεια της φετινής offseason.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει σε νέο του ρεπορτάζ στο «Undefeated» ο Μαρκ Σπίαρς, ο «Boogie» συνεχίζει να ακολουθεί το πρόγραμμα αποθεραπείας μετά τον τραυματισμό που υπέστη στον αχίλλειο τένοντα, ενώ τον τελευταίο καιρό έχει μετακομίσει στο Λας Βέγκας, στο σπίτι όπου συνηθίζει να μένει κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών.
Ο Σπίαρς επικαλείται πηγή από το περιβάλλον του 27χρονου superstar, η οποία αναφέρει πως ο πρώην άσος των Σακραμέντο Κινγκς ελπίζει να προλάβει να πάρει μέρος σε κάποιο από τα επόμενα παιχνίδια των Πέλικανς στα πλέι-οφ, τονίζοντας ωστόσο πως οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος του…

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.