Η Γερμανίδα καγκελάριος, Άγγελα Μέρκελ, συνεχάρη τον πρωθυπουργό της Ουγγαρίας Βίκτορ Όρμπαν για την εκλογική του νίκη, δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος της γερμανικής κυβέρνησης, ο οποίος πρόσθεσε πως η καγκελάριος θα συνεργαστεί με τη νέα κυβέρνησή του παρά τις διαφορές για τη μετανάστευση.
«Όπως συνηθίζεται έπειτα από εκλογές στην Ευρώπη, η καγκελάριος συνεχάρη με επιστολή τον νικητή των εκλογών, τον πρωθυπουργό Όρμπαν, για την επιτυχία του στις ουγγρικές βουλευτικές εκλογές», δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέφεν Ζάιμπερτ.
«Είναι προφανές ότι υπάρχουν επίσης διαμφισβητούμενα θέματα στη συνεργασία μας, οι διαφορετικές θέσεις στη μεταναστευτική πολιτική έρχονται στον νου», πρόσθεσε ο Ζάιμπερτ.
Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/777257/i-merkel-leei-nai-se-sunergasia-me-ton-orban-para-tis-diafores-gia-ti-metanasteutiki-politiki-tis-ee/
«Όπως συνηθίζεται έπειτα από εκλογές στην Ευρώπη, η καγκελάριος συνεχάρη με επιστολή τον νικητή των εκλογών, τον πρωθυπουργό Όρμπαν, για την επιτυχία του στις ουγγρικές βουλευτικές εκλογές», δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέφεν Ζάιμπερτ.
«Είναι προφανές ότι υπάρχουν επίσης διαμφισβητούμενα θέματα στη συνεργασία μας, οι διαφορετικές θέσεις στη μεταναστευτική πολιτική έρχονται στον νου», πρόσθεσε ο Ζάιμπερτ.
Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/777257/i-merkel-leei-nai-se-sunergasia-me-ton-orban-para-tis-diafores-gia-ti-metanasteutiki-politiki-tis-ee/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.