Τετάρτη 4 Απριλίου 2018

«Ο Λέοναρντ θέλει να φύγει από τους Σπερς»

Την πληροφορία πως ο Καουάι Λέοναρντ θέλει να αποχωρήσει άμεσα από το Σαν Αντόνιο, μετέδωσε ο παλαίμαχος άσος του NBA, Νέιτ Ρόμπινσον.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο πάλαι ποτέ παίκτης των Σικάγο Μπουλς μιλώντας στο «HOLDAT» podcast, ο σμολ φόργουορντ των Τεξανών θα κάνει ό,τι μπορεί για να αλλάξει μπασκετική στέγη κατά τη διάρκεια της postseason.
«Απ’ όσα έχω μάθει από ένα πουλάκι, η αιτία για την οποία ο Λέοναρντ δεν παίζει, δεν είναι ότι δεν μπορεί να αγωνιστεί λόγω τραυματισμού, αλλά ότι δεν θέλει να βρίσκεται πλέον στο Σαν Αντόνιο», υποστήριξε αρχικά ο «KryptoNate» και συνέχισε:
«Οι Σαν Αντόνιο Σπερς είναι ένας εξαιρετικός σύλλογος, αλλά πολλοί δεν θέλουν να ζουν εκεί. Αυτά τα ζητήματα παίζουν σημαντικό ρόλο για πολλούς από τους παίκτες του NBA. Πιστέψτε με, θέλει πολύ να βρίσκεται κάπου αλλού και ειδικά στο σπίτι του», τόνισε.

πηγή: http://www.pickandroll.gr/2018/04/03/o-leonarnt-thelei-na-fygei-apo-toys-spers/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.