Τρίτη 17 Απριλίου 2018

Τέλος η Ολγα Λασκαράτου από τον Μέντα 88



Ξεκίνησε από το βραδινό και πέρασε στο απογευματινό πρόγραμμα. 
Αλλά καθώς φαίνεται τα χνώτα της γνωστής παραγωγού δεν ταίριαξαν ποτέ με τον ελληνικό ραδιοσταθμό του Νίκου Μπιλίρη. Έτσι, από σήμερα, η Ολγα βρίσκεται εκτός συχνότητας με τους υπεύθυνους του σταθμού να αναζητούν ήδη πρόσωποπου θα καλύψει το 4 με 6 το απόγευμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.