Την ώρα που ο οδηγός περίμενε να ανάψει «πράσινο», στην είσοδο της Γιαννούλης από τον δρόμο προς τον Τύρναβο, το φανάρι… ξεκόλλησε και έπεσε πάνω στο όχημα!
Οι επιβαίνοντες είχαν άγιο καθώς η μεγάλη και βαριά κατασκευή σε σχήμα “Γ” ξεκόλλησε κατέληξε πάνω στο καπό, μπροστά στα έντρομα μάτια τους!
Η αιτία αυτού του ασύλληπτου ατυχήματος πιθανολογείται πως ήταν ο ισχυρός άνεμος που έπνεε στην περιοχή, όμως τα ερωτηματικά γιατέτοιου είδους σηματοδότες, παραμένουν ισχυρά και αναπάντητα.
Πηγές: onlarissa
http://fimotro.gr/?p=74883
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.