Ραγδαίες εξελίξεις μετά την απόφαση αφαίρεσης βαθμών!
Αναβρασμός επικρατεί στις τάξεις του Παναθηναϊκού, μετά την απόφαση της ΕΠΟ να επιβάλλει στην ομάδα ποινή αφαίρεσης συνολικά εννέα βαθμών για οφειλές σε παίκτες.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, δεκάδες εξαγριωμένοι οπαδοί του Τριφυλλιού έφτασαν στα γραφεία της ΠΑΕ, διέκοψαν το Δ.Σ. του Τριφυλλιού, που ξεκίνησε στις 15.00, και συνομιλούν σε έντονο ύφος με τον πρόεδρο, Βασίλη Κωνσταντίνου!
Ο κόσμος ζητά εξηγήσεις για τη στάση του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ, Γιάννη Αλαφούζου, και εκφράζει την αγανάκτησή του για την καταστροφική εξέλιξη, που οδηγεί τον Παναθηναϊκό κοντά στον υποβιβασμό. Οι υπόλοιποι σύμβουλοι παραμένουν στην αίθουσα των συνεδριάσεων και περιμένουν τις εξελίξεις.
* Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ενημέρωσε πως άμεσα θα πληρώσει και λυθεί το θέμα με το -9!
Η ανακοίνωση των Πράσινων: Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ενημερώθηκε για τις αποφάσεις του διαιτητικού δικαστηρίου της ΕΠΟ για τις οφειλές που αντιστοιχούν σε δόσεις βάση των διακανονισμών που έχουν γίνει με Λέτο και Εσιέν και εξόφληση του Τοτσέ. Άμεσα προχωρά σε εξόφληση των δόσεων τους προκειμένου να γίνει άρση της ποινής.
Η ανακοίνωση των Πράσινων: Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ενημερώθηκε για τις αποφάσεις του διαιτητικού δικαστηρίου της ΕΠΟ για τις οφειλές που αντιστοιχούν σε δόσεις βάση των διακανονισμών που έχουν γίνει με Λέτο και Εσιέν και εξόφληση του Τοτσέ. Άμεσα προχωρά σε εξόφληση των δόσεων τους προκειμένου να γίνει άρση της ποινής.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.