Τρίτη 17 Απριλίου 2018

Σλοβακία: Αποχωρεί ο αρχηγός της αστυνομίας μετά τις μαζικές διαδηλώσεις

Την αποχώρηση του αρχηγού της αστυνομίας ανακοίνωσε σήμερα ο πρωθυπουργός της Σλοβακίας, Πέτερ Πελεγκρίνι, ως ένα ύστατο βήμα για να σταματήσουν οι μαζικές διαδηλώσεις που ξέσπασαν στη χώρα, με αφορμή τη δολοφονία του δημοσιογράφου Γιαν Κούτσιακ, που ερευνούσε υποθέσεις διαφθοράς, το Φεβρουάριο. 

Η απομάκρυνση του αρχηγού της αστυνομίας Τίμπορ Γκάσπαρ, που θα γίνει τον επόμενο μήνα, αποτελούσε κεντρικό αίτημα των διαδηλωτών, που ζητούν αντικειμενική διερεύνηση της υπόθεσης της δολοφονίας του Κούτσιακ και της αρραβωνιαστικιάς του. 

Ο Πελεγκρίνι χαρακτήρισε «επαγγελματία» τον Γκάσπαρ, όμως παραδέχθηκε ότι οι λαϊκές και πολιτικές πιέσεις που δέχεται επηρεάζουν ολόκληρο το αστυνομικό σώμα.

Οι μαζικές διαδηλώσεις έχουν προκαλέσει πρωτοφανή κρίση στο χώρα. Τον περασμένο μήνα αναγκάστηκε σε παραίτηση ο πρωθυπουργός Ρόμπερτ Φίτσο και τη θέση του ανέλαβε ο Πελεγκρίνι, ενώ χθες υπέβαλε την παραίτησή του και ο υπουργός Εσωτερικών.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/779572/slovakia-apohorei-o-arhigos-tis-astunomias-meta-tis-mazikes-diadiloseis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.