
Κοινό συνέδριο ΚΕΔΕ και ΕΛΠΕ
Σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών ξεκινούν σήμερα οι εργασίες του κοινού συνεδρίου της ΚΕΔΕ και της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ).
«Δε θα συνηγορήσουμε στη παράλυση της τοπικής αυτοδιοίκησης και στην επιτροπεία της από διορισμένους εκτελεστικούς γραμματείς» δηλώνει κατηγορηματικά ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) Γιώργος Πατούλης, σε αποκλειστική του δήλωση στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
«Για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, μεταρρύθμιση δε σημαίνει αλλαγή του εκλογικού συστήματος και εφαρμογή της απλής αναλογικής» η οποία «για μας αποτελεί κόκκινη γραμμή η εφαρμογή της», υπογραμμίζει.
Ο κ. Πατούλης δηλώνει επίσης ότι αναμένει από τον αρμόδιο υπουργό κ. Πάνο Σκουρλέτη, στη σημερινή του ομιλία στο συνέδριο, να απαντήσει ξεκάθαρα σχετικά με τη διαδικασία που θα ακολουθήσουν για την ψήφιση του νομοσχεδίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.