Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Δεύτερη προσφυγή στο ΣτΕ για την επένδυση στο Ελληνικό


Δυο οικολογικές οργανώσεις προσέφυγαν την Δευτέρα στο Συμβούλιο της Επικρατείας και ζητούν να ακυρωθεί το Προεδρικό Διάταγμα για την επένδυση στο Ελληνικό Αττικής.
Όπως είναι γνωστό στο ΣτΕ έχουν προσφύγει 507 κάτοικοι της περιοχής του Ελληνικού (Κάτω και 'Ανω Ελληνικό, 'Αγιος Κοσμάς, Αργυρούπολης και όμοροι Δήμοι), όπως και 4 νομικά πρόσωπα και ζητούν να ακυρωθεί το από 28.2.2018 Προεδρικό Διάταγμα για την «έγκριση του Σχεδίου Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (ΣΟΑ) του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού-Αγίου Κοσμά περιφέρειας Αττικής» (έκταση 6.000 στρεμμάτων). Οι προσφεύγοντες υποστηρίζουν ότι το επίμαχο Π.Δ. είναι αντισυνταγματικό, αντίθετο στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και παράνομο.


Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.