Τρίτη 3 Απριλίου 2018

Συνεχίζει σε πτώση το Χρηματιστήριο Αθηνών

Οι ρευστοποιήσεις επικρατούν στην Αθήνα καθώς η αγορά κινείται με πτώση της τάξεως του 1,5% ύστερα απο το άνοιγμα ακολουθώντας την γερμανική αγορά.

Ο Γενικός Δείκτης χάνει 1,5% φθάνοντας τις 768 μονάδες. Η μετοχή της Εθνικής Τράπεζας χάνει 2,07% στα 0,2558 ευρώ.

Πτώση 1,04% για την Eurobank στα 0,76 ευρώ. Βουτιά 2,26% για τον ΟΠΑΠ στα 9,08 ευρώ. Με πτώση 2,72% η Τράπεζα Πειραιώς στα 2,5 ευρώ. Βουτιά 2,24% για την μετοχή της ΔΕΗ. Η αξία των συναλλαγών κινείται στα 9,6 εκατ. ευρώ. 


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/775736/ptotikes-taseis-sto-hrimatistirio-athinon/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.