Βέβαια, στο πρώτο σετ αδικήθηκαν και από τους διαιτητές και κυρίως από τον Σλοβένο, Μπόρις Σκούτνικ.
Στο 24-24 του πρώτου σετ ο Γκεργκίεφ στην προσπάθεια του να περάσει την μπάλα έκανε διπλή μπαλιά, κάτι που φαίνεται ξεκάθαρα και από την τροχιά της μπάλας. Όλοι οι παίκτες του Ολυμπιακού διαμαρτυρήθηκαν προς τον διαιτητή όμως ο Σκούτνικ επέμεινε ότι ο Γκεοργκίεφ έκανε μία επαφή με την μπάλα.
Δείτε το video της φάσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.