
Η Ζέτα Μακρυπούλια βρίσκεται με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη στην Πάρο!
Το ζευγάρι, βρίσκεται στο νησί των Κυκλάδων και περνάει στιγμές χαλάρωσης.
Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης και η Ζέτα Μακρυπούλια διατηρούν σπίτι στο νησί, όπου το επισκέπτονται με την πρώτη ευκαιρία. Η όμορφη ηθοποιός, ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στα social media, μια φωτογραφία με την υπέροχη θέα του σπιτιού και «πρόδωσε» που θα βρίσκονται τις γιορτινές μέρες.
Δείτε την ανάρτηση της:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.