Τετάρτη 4 Απριλίου 2018

Σε δίκη ο Ανδρέας Μαρτίνης για τα νοσήλια στο “Ερρίκος Ντυνάν”


Στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων προκειμένου να δικαστεί για απιστία κατ’ εξακολούθηση, στέλνει τον πρώην πρόεδρο του «Ερρίκος Ντυνάν», Ανδρέα Μαρτίνη το συμβούλιο Εφετών της Αθήνας. Η νέα παραπομπή για τον Ανδρέα Μαρτίνη – θα δικαστεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο για ξέπλυμα μαύρου χρήματος στο πλαίσιο άλλης δικογραφίας – αφορά στα δωρεάν νοσήλια «επωνύμων» στο «Ερρίκος Ντυνάν», υπόθεση την οποία είχε αποκαλύψει το «Πρώτο Θέμα» με σχετικά δημοσιεύματα.
Το συμβούλιο Εφετών της Αθήνας με τον υπ. αριθμόν 499/2018 βούλευμά του παραπέμπει σε δίκη τον Ανδρέα Μαρτίνη για την ζημία ύψους 1.741.242 ευρώ που υπέστη το «Ερρίκος Ντυνάν» κατά το διάστημα της προεδρίας του από τα «κερασμένα» νοσήλια σε πολιτικούς, καλλιτέχνες, δημοσιογράφους, συγγενείς του κ.ά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.