Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

Εντείνονται οι αντιδράσεις για τα διόδια σε Βαρυμπόμπη και Άγιο Στέφανο

Εντείνονται οι αντιδράσεις για τα διόδια σε Βαρυμπόμπη και Άγιο Στέφανο - Κεντρική Εικόνα/Video
Κορυφώνονται οι αντιδράσεις των δήμων Κηφισιάς και Διονύσου για την τοποθέτηση διοδίων σε Βαρυμπόμπη και Άγιο Στέφανο. 
Ήδη οι Δήμαρχοι Κηφισιάς και Διονύσου κ.κ. Γιώργος Θωμάκος και Διονύσης Ζαμάνης  χρησιμοποιώντας όλα τα νομικά μέσα που έχουν  στη διάθεσή τους έχουν καταθέσει αιτήσεις ακύρωσης και αναστολής , της σχετικής απόφασης στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Κατά της τοποθέτησης διοδίων οι Δήμοι Κηφισιάς και Διονύσου διοργανώνουν την Κυριακή 22 Απριλίου 2018 και ώρα 11.00 το πρωί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Γέφυρα της Βαρυμπόμπης.  

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.