
Την ανησυχία του ΚΚΕ για ενδεχόμενη «μεγαλύτερη πολεμική κλιμάκωση», εξέφρασε ο γγ του κόμματος, Δημήτρης Κουτσούμπας, σε συνέντευξή του στον ρ/σ “News 24/7” και ερωτηθείς πού στηρίζει την εκτίμησή του για τον κίνδυνο θερμού επεισοδίου με την Τουρκία.Είναι η δεύτερη φορά μέσα σ΄ ένα 24ωρο που ο γγ του ΚΚΕ κρούει κώδωνα κινδύνου. Είχε κάνει την ίδια δήλωση σε συνέντευξή του στον Antenna και το Νίκο Χατζηνικολάου.
«Σήμερα πλέον, δεν μπορούμε να μένουμε στην εκτίμηση για έναν απλό κίνδυνο θερμού επεισοδίου. Δυστυχώς, η ανησυχία μας πάει παραπέρα. Μιλάμε ίσως και για μεγαλύτερη πολεμική κλιμάκωση. Τα στοιχεία έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι η άρχουσα τάξη της Τουρκίας, έτσι όπως εκφράζεται από την κυβέρνησή της με τον κ. Ερντογάν, έχει περάσει από το φραστικό επίπεδο της αντιπαράθεσης, της διεκδίκησης, της αμφισβήτησης διεθνών συνθηκών, κατοχύρωσης συνόρων και κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας και σε συγκεκριμένες πράξεις -μην τις αναφέρω τώρα και τρώμε χρόνο, είναι γνωστές στο πανελλήνιο και στους ακροατές μας. Απ’ αυτή τη σκοπιά, η αντιπαράθεση κλιμακώνεται κάθε μέρα όλο και περισσότερο, σε όλο το Ανατολικό Αιγαίο και φοβόμαστε και στη Θράκη», δήλωσε ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.