Παρασκευή 20 Απριλίου 2018

Σταθάκης: Δεν πουλάμε τις καλές λιγνιτικές μονάδες

Πανηγυρικό τόνο επιχείρησε να δώσει ο Γιώργος Σταθάκης κατά την συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής της Βουλής που συζητά το νομοσχέδιο για την πώληση του 40% των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ επισημαίνοντας πως «είναι μια ακόμα επιτυχημένη – η τρίτη κατά σειρά - κύρωση ιδιωτικοποίησης. Ο λαός γνωρίζει και μας έχει εμπιστευτεί τρείς φορές».


Περισσότερα στο http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/energeia/354459-stathakis-den-poulame-tis-kaliteres-monades-tis-dei

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.