Τετάρτη 4 Απριλίου 2018

Δικαιολόγησε την επίθεση στον Σποέλστρα ο Γουάιτσαϊντ: «Ήθελα απλά να παίξω»

Χασάν Γουάιτσαϊντ
Μετανιωμένος για τον τρόπο που αντέδρασε στο ματς με τους Μπρούκλιν Νετς εμφανίστηκε ο σέντερ των Μαϊάμι Χιτ, Χασάν Γουάιτσαϊντ.
«Ήμουν απλά ενοχλημένος. Ήμουν ενοχλημένος που χάσαμε. Ήθελα πολύ να παίξω. Όμως θα έπρεπε να το χειριστώ πολύ διαφορετικά. Ήθελα να μπω να παίξω και να βοηθήσω την ομάδα μου να κερδίσει. Ένιωθα πως είμαι πανέτοιμος να προσφέρω και ήθελα σαν τρελός να παίξω. Όμως εμπιστεύομαι τις επιλογές του προπονητή», ανέφερε ο 28χρονος άσος μιλώντας στην εφημερίδα «Miami Herald».
Υπενθυμίζεται πως ο Γουάιτσαϊντ τα έβαλε δημοσίως το βράδυ της Κυριακής με τον προπονητή του, για την επιλογή του να τον αφήσει στον πάγκο στα τελευταία λεπτά της αναμέτρησης με τους Μπρούκλιν Νετς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.