Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Ο Σταύρος Θεοδωράκης προτείνει εθνική γραμμή για τη (νομική) αντιμετώπιση της Τουρκίας



Τρεις προτεραιότητες, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα με την Τουρκία, ανέπτυξε ο Σταύρος Θεοδωράκης στη διάρκεια της συνέντευξής του στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ με τους Δημήτρη Οικονόμου και Μαρία Αναστασοπούλου.
Όπως είπε: «Το ένα θέμα είναι πάντα η προσοχή μας να είναι στραμμένη στο αξιόμαχο του στρατού μας, για εκείνη την κακή μέρα που θα συμβεί ένα επεισόδιο. Δεν θα πάμε σε πόλεμο με την Τουρκία. Δεν το επιτρέπει ούτε η ΕΕ ούτε το ΝΑΤΟ. Αυτό που μπορεί να γίνει είναι ένα θερμό επεισόδιο κάποιων ωρών, ίσως και όχι από ατύχημα αλλά και από την πρόθεση κάποιου στρατηγού από απέναντι. Μιλάμε για ένα θερμό επεισόδιο και εκεί πρέπει οι ελληνικές δυνάμεις να είναι έτοιμες να απαντήσουν. Άρα χρειαζόμαστε ενίσχυση των όπλων μας» ανέφερε.
Το δεύτερο είναι ότι «χρειαζόμαστε συνέχεια μια προσπάθεια εξομάλυνσης των σχέσεων με την Τουρκία. Είχα πάει στη Μυτιλήνη. Τα νησιά μας, ζουν από τις επισκέψεις από την απέναντι πλευρά και θυμώνουν στη Μυτιλήνη, στη Χίο, στην Κω, αν εμείς μιλάμε κάθε μέρα για πόλεμο. Μην ξεχνάμε -παρά τα όσα μας κάνει ο Ερντογάν- ότι μαζί τους θα ζήσουμε και θα πρέπει να έχουμε και ένα χέρι φιλίας απέναντί τους».
Το τρίτο είναι ότι «πρέπει να δούμε κάποια στιγμή ότι οι όποιες εκκρεμότητες πρέπει να αντιμετωπιστούν από διεθνή δικαστήρια. Εγώ δεν φοβάμαι για τα ελληνικά δίκαια και πιστεύω ότι με απόφαση εθνική, όχι με απόφαση μιας κυβέρνησης, θα πρέπει να τολμήσουμε προσφυγή στο διεθνές δικαστήριο». Πρόσθεσε, δε, ότι «το οικονομικό κόστος των αναχαιτίσεων είναι τρομακτικό, αφού μία πτήση στοιχίζει 30.000 ευρώ» ενώ χαρακτήρισε λάθος το ότι ο κ.Τσίπρας δεν έχει φέρει ακόμη στη Βουλή την πρόταση του Ποταμιού για συγκρότηση Συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας. «Ο Πρωθυπουργός μου είπε “Πάμε! Τις επόμενες εβδομάδες θα το φέρω στη Βουλή” και από τότε… σιγήν ιχθύος» σημείωσε.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.