Πέμπτη 5 Απριλίου 2018

Εντός του μήνα η προκήρυξη για την ιδιωτικοποίηση των ΕΛΠΕ

Με διαδικασίες εξπρές που φημολογείται ότι επιφέρουν διαρθρωτικές διοικητικές αλλαγές προωθείται η ιδιωτικοποίηση των ΕΛΠΕ. Η συμφωνία μεταξύ των βασικών μετόχων που δημοσιοποιήθηκε χθες και περιλαμβάνει την πώληση του 50,1%, ανοίγει το δρόμο για την πώληση πλειοψηφικού πακέτου των Ελληνικών Πετρελαίων. Οι δύο πλευρές θα διατηρήσουν από 15% ενώ προβλέπεται να αποσχιστεί από τον όμιλο ο τομέας των υδρογονανθράκων και να ενταχθεί σε μια νέα εταιρεία, με αυξημένη συμμετοχή του ελληνικού δημοσίου.


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/776425/edos-tou-mina-i-prokiruxi-gia-tin-idiotikopoiisi-ton-elpe/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.