Ο Χρήστος Κόντης συμπεριέλαβε τον Ταχτσίδη στους εκλεκτούς του για την Κέρκυρα και για πρώτη φορά φέτος σε αποστολή τον φορ Βέργο, ενώ απέκλεισε τον Μποτία και τον Ζιλέ. Μέσα και ο μικρός Βρουσάι.
Αναλυτικά η αποστολή:
Γκολκίπερ: Προτό και Χουτεσιώτης.Αμυντικοί: Ομάρ, Χατζισαφί, Κούτρης, Ένγκελς και Νικολάου. Μέσοι: Ρομαό, Ταχτσίδης, Φορτούνης, Μάριν, Ανδρούτσος, Βρουσάι και Πάρντο και επιθετικοί Τζούρτζεβιτς, Μιραλάς, Ανσαριφάρντ και Βέργος.
Εκτός είναι ο Παπέ Σισέ λόγω καρτών και ο Μποτία που είχε κάποιες ενοχλήσεις αλλά έτσι και αλλιώς ο Ισπανός στόπερ οδεύει προς αποχώρηση. Εκτός πλάνων φυσικά και οι Οφόε και Σεμπά, αλλά και ο Ιγκόρ που συνεχίζει να μην υπολογίζεται.

Ένα πιθανό βασικό σχήμα για τους Κόντη - Ιμπαγάσα είναι με Προτό γκολκίπερ, Ένγκελς με Νικολάου στο κέντρο της άμυνας και Κούτρη - Ομάρ στα δύο άκρα στα μετόπισθεν.
Στον άξονα ο Ρομαό με τον Ταχτσίδη ή τον Ανδρούτσο, επιτελικός ο Φορτούνης, στα δύο άκρα της επίθεσης οι Μάριν - Μιραλάς και φορ ο Καρίμ Ανσαριφάρντ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.