Πέμπτη 12 Απριλίου 2018

Τα νεότερα για την κατάσταση του Εμπίιντ

Ο Τζοέλ Εμπίιντ εμφανίστηκε με μάσκα στο γήπεδο για να παρακολουθήσει το ματς των Σίξερς με τους Μπακς και όλα δείχνουν πως η επιστροφή του πλησιάζει.
«Δεν είναι πολύ πιθανό να είμαι παρών στο πρώτο ματς των πλέι-οφ, όμως πάντα υπάρχει ελπίδα πως ίσως μπορέσω να τα καταφέρω», υποστήριξε αρχικά ο Καμερουνέζος σέντερ και συνέχισε:
«Είναι λίγο πρησμένο ακόμη το μάτι μου, όμως δεν πονάω πάρα πολύ. Κάποιες στιγμές με ενοχλεί, όμως αισθάνομαι ότι διαρκώς βελτιώνεται. Μένω έκπληκτος με το πόσο γρήγορα ξεπερνιέται αυτό το πρόβλημα».
Σημειώνεται πως ο Εμπίιντ δήλωσε ότι ελπίζει οι ιθύνοντες της λίγκας να του επιτρέψουν να φορέσει μια μαύρη προστατευτική μάσκα, αντί για τη λευκή, επειδή η τελευταία αντανακλά στο φως.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.