Δευτέρα 9 Απριλίου 2018

Ανακοίνωσε το νέο του προπονητή ο Ολυμπιακός

Σε χρόνο... DT ο Ολυμπιακός ξεκινάει και τυπικά τον σχεδιασμό της επόμενης χρονιάς. Για πρώτη φορά στην εποχή Μαρινάκη κλείνει τόσο νωρίς προπονητής και αυτό δείχνει ότι υπάρχει χρόνος μπροστά για τον καλύτερο δυνατό προγραμματισμό για τη νέα περίοδο.

Όπως αναμενόταν ο Πέδρο Μάρτινς είναι ο εκλεκτός της διοίκησης και ανακοινώθηκε με κάθε επισημότητα από την πειραϊκή ΠΑΕ το βράδυ της Δευτέρας του Πάσχα. Οι πληροφορίες εδώ και μέρες μιλούσαν για συμβόλαιο 1+1 ενώ οι απολαβές θα είναι άνω των 400.000 ετησίως για τον άλλοτε τεχνικό της Γκιμαράες. 

Περισσότερα στο
https://www.newsbeast.gr/sports/arthro/3487274/anakinose-to-neo-tou-proponiti-o-olimpiakos?utm_medium=onesignal&utm_source=notification&utm_campaign=alert&utm_content=post

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.