Τη γρήγορη επιστροφή των δύο Ελλήνων στρατιωτικών, οι οποίοι κρατούνται από τις τουρκικές αρχές στην Αδριανούπολη, ζήτησε με έμμεσο τρόπο ο πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Τζέφρι Πάιατ.
Ο Αμερικανός πρέσβης επισήμανε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στην Τρίπολη, ότι η Ουάσιγκτον «στηρίζει την προσέγγιση του Έλληνα πρωθυπουργού» για την επίλυση του θέματος μέσω του διαλόγου και πρόσθεσε ότι οι ΗΠΑ γνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι το ζήτημα που έχει προκύψει για την Ελλάδα.
«Δεν έχω την κρυστάλλινη σφαίρα, όπως απαντώ συχνά. Ωστόσο, αυτό που μπορώ να πω, είναι ότι υποστηρίζουμε δυνατά την προσέγγιση του Έλληνα πρωθυπουργού, ο οποίος προσπαθεί να βρει βάσεις για διάλογο. Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι το ζήτημα των δύο Ελλήνων στρατιωτών για την Ελλάδα. Και ελπίζουμε ότι οι δύο αυτοί Έλληνες στρατιωτικοί θα επιστρέψουν γρήγορα σπίτι», απάντησε σε σχετική ερώτηση.
http://www.topontiki.gr/article/270197/minyma-paiat-stin-toyrkia-elpizoyme-na-epistrepsoyn-grigora-oi-ellines-stratiotikoi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.