
η τρυφερή ανάρτηση στα social media....
Η Δούκισσα Νομικού διανύει την καλύτερη περίοδο της ζωής του, αφού έχει πλέον στην αγκαλιά της το αγγελούδι της.
Η Δούκισσα Νομικού, ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στα social media, μια φωτογραφία που είχε τραβήξει ακριβώς μια μέρα πριν γίνει μανούλα! Διαβάστε παρακάτω...
Η ίδια, έγραψε χαρακτηριστικά: «Αυτή τη φωτογραφία την τράβηξε η μανούλα μου... στις 24 Μαρτίου❤ Την επόμενη φορά που θα ξαναπάμε βόλτα στη θάλασσα θα υπάρχει κ κάποιος άλλος στην παρέα μας!
Δείτε την ανάρτηση της:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.