
Η Φαίη Σκορδά θα περάσει το Πάσχα στο Ντουμπάι με την οικογένεια της- μαζί με τους γονείς της και φυσικά και τους δύο γιους της.
Η ίδια, περνάει στιγμές χαλάρωσης, με την επιστροφή της να έχει προγραμματιστεί για την Τρίτη του Πάσχα, αφού την επόμενη ο εκπομπή της βγαίνει πάλι στον αέρα. Η Φαίη Σκορδά, απολαμβάνει τις οικογενειακές στιγμές κάνοντας βόλτα στο Ντουμπάι, αλλά τηρεί τα έθιμα... και έβαψε τα αυγά! Διαβάστε παρακάτω...

Η Φαίη Σκορδα, ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στα social media, ένα στιγμιότυπο από τις προετοιμασίες για τις γιορτινές μέρες, γράφοντας χαρακτηριστικά: «Ετοιμα»
Δείτε την ανάρτηση της:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.