Ο Αντιπρόεδρος της Ν.Δ., βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, σε συνέντευξή του σήμερα, Παρασκευή 20 Απριλίου, στην εκπομπή «Alpha Ρεπορτάζ», με τους δημοσιογράφους Σπύρο Λάμπρου και Ράνια Τζίμα, σχολίασε την επικαιρότητα λέγοντας:
Για τα ελληνοτουρκικά
- Δεν χρειάζεται να συζητάμε για «θερμό» επεισόδιο. Όσο συζητάμε, τόσο παίζουμε το παιχνίδι της Τουρκίας. Είναι προς το συμφέρον της Ελλάδας να κρατάει χαμηλούς τόνους.
- Στην εξωτερική πολιτική η Κυβέρνηση τα έχει κάνει «θάλασσα». Δεν μπορούσε να τα πάει χειρότερα. Έχει έναν Υπουργό Εθνικής Άμυνας που είναι επικίνδυνος.
- Δεν υπάρχει καμία «γκρίζα ζώνη» στο Αιγαίο. Η Ελλάδα δεν δέχεται καμία «γκρίζα ζώνη». Δεν χρειάζεται όμως να προκαλούμε την Τουρκία.
Για την ελληνική σημαία στους Φούρνους
- Τα παιδιά αυτά κινήθηκαν με φλογερό πατριωτισμό και συναίσθημα. Σέβομαι τα πατριωτικά τους αισθήματα. Όμως, η εξωτερική πολιτική δεν πρέπει να ασκείται με αυτό τον τρόπο.
- Ήταν ένα αρνητικό επεισόδιο για τα εθνικά μας συμφέροντα, όχι γιατί ύψωσαν τη σημαία, αλλά γιατί αυτό έπρεπε να γίνει – αν το αποφασίζαμε – σε συνεννόηση με το ελληνικό κράτος.
Για την έξοδο από τα μνημόνια
- Κανείς στην Ελλάδα δεν πιστεύει τα περί καθαρής εξόδου από τα μνημόνια. Μπορεί ο κ. Τσίπρας να ξαναπάει τις συντάξεις εκεί που ήταν το 2010;
- Εμείς ως Ν.Δ. θα αντιστρέψουμε το μίγμα της πολιτικής. Θα μειώσουμε τις δημόσιες δαπάνες, τους φόρους και τις ασφαλιστικές εισφορές ώστε να δώσουμε χώρο στην ιδιωτική οικονομία να αναπτυχθεί.
Για δημοσκοπήσεις και αυτοδυναμία
- Οι κ. Μητσοτάκης και Σαμαράς λένε ακριβώς τα ίδια πράγματα. Και οι δύο λένε ότι είτε με αυτοδυναμία είτε χωρίς, οι ευρύτερες συναινέσεις είναι αναγκαίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.